Μεταμόρφωσε τα βάζα με παλιά καλσόν!

Σχόλια

  1. Ούτε που θα μου περνούσε από το μυαλό να κάνω κάτι τέτοιο, γιατί τα καλσόν δε τα θεωρω καθόλου αποροφητικά- αφου τυλίγουμε και τα αυγα που βάφουμε το Πάσχα. Ομως βλέπω ότι αυτό ακριβώς είναι που τους δίνει αυτό το ενδιαφέρον εφέ.
    Πολύ όμορφα έγιναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Νίκη! Ότι δεν απορροφάει τελείως το καλσόν το χρώμα βοηθάει να κάνει αυτά τα νερά. Και βέβαια το ότι το χρώμα σκληραίνει το ύφασμα δίνει αυτήν την ομορφιά απ έξω. :) Π

      Διαγραφή
  2. Στείλε διεύθυνση να σου στείλω καλσόν! :)))) Με γεια! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ artistic! Μου αρέσει που το γυαλί γίνεται ανάγλυφο. Απεριόριστα περιθώρια να παίξεις με χρώματα και υφές! Μ' αρέσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, φαντασία να έχεις και μπορείς να κάνεις πολλά!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!! :)

      Διαγραφή
  4. Great job Eleana!! I love to try this!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχα τα βάζα με τα καλτσόν και τέλεια τα χρώματα Ελεάνα!!!Και σίγουρα θα το δοκιμάσω,γιατί από λίγο σκισμένα καλτσόν,άλλο τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα σκισμένα είναι γενικό το πρόβλημα!! Πρέπει να βρούμε και άλλες λύσεις.. χαχαχα Πολλά φιλιά Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  6. Μπραβο Ελεανα υπεροχα !!! η μεταμόρφωσες σου είναι οπός πάντα " Τελεια "
    Καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρον το θέμα.
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα εμένα μου άρεσε πολύ οπως κατάλαβες!!! Άλλαξα 5-6 βαζάκια!! ;)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου Ελεάννα μου , αχ ούτε τα καλσόν θα πετάμε πλέον !!
    Καλή συνέχεια με ότι κάνεις και η Ανοιξη θα έρθει θέλει δεν θέλει !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Νικόλ μου εγώ έτσι και αλλιώς έχω φτάσει στο σημείο να πετάω μόνο ότι δεν ξανα χρησιμοποιείται.. Έχω καταντήσει μεγάλο ανέκδοτο!! :)
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Απίστευτη αλλαγή! μα πως το σκέφτηκες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ένα σεμινάριο που είχα κάνει παλιά ήξερα πως το χρώμα κοκαλώνει το ύφασμα αλλά δεν ήμουν σίγουρη για το ναύλον, το έψαξα και είδα ότι βγαίνει και με αυτό!! Το ιντερνετ πλεον έχει τα πάντα!!!

      Διαγραφή
  10. Ελεάνα μου πολυ ωραία μεταμόρφωση! Δεν έχω ξανακούσει για αυτη τη διαδικασία και εντυπωσιάστηκα! Απο σκισμενα καλσον αλλο τίποτα! Θα το δοκιμάσω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτηρία μου να το δοκιμάσεις είναι ωραίο και όποιος δε το ξέρει δε μπορεί να καταλάβεις από κοντά τι είναι αυτό! ;)

      Διαγραφή
  11. καλα δε φαινεται με τιποτα οτι ειναι καλσον!!!! τι λες τωρα! απιστευτη μεταμορφωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα αυτό είναι το ωραίο στο τέλος!! Δένει τόσο όμορφα με το γυαλί και δεν καταλαβαίνεις ότι είναι καλσόν! ;)

      Διαγραφή
  12. Μπράβο! Εξαιρετικά έγιναν και τρομερή η ιδέα! Θα βάζουμε κ τα καλσόν τώρα στις προμήθειες των χειροτεχνιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ζωγραφιά.. και που είσαι ακόμα... :D
      Ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικο! Μπράβο βρε Ελεάνα μου...σκέτη έμπνευση εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανναστέλλα μου Σε ευχαριστώ! Μου αρέσουν οι χειροτεχνίες που έχουν να κάνουν με περίεργα υλικά και ωραίο αποτέλεσμα!!

      Διαγραφή
  14. Μα τι άλλο θα σκεφτείς, πες μου? Τέλεια χειροτεχνία μπράβο σου Ελεαννάκι! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνω και άλλες ιδέες για πιο παράξενα.. αλλά προς το παρόν δε βρίσκω... χαχαχαχα
      Πολλά φιλάκια Μαρία μου!

      Διαγραφή
  15. Ωωω Ελεάνα, τι σκέφτηκες πάλι; Καταπληκτικό, θυμίζει λίγο γάζα έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες. Αν δεν το έλεγες ότι είναι καλτσάκια, δε θα μου πήγαινε καθόλου στο νου! Τέλεια έγιναν, πολλά μπράβο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την γάζα δε τη σκέφτηκα καθόλου.. Εντάξει.. παίζει να μου έδωσες και ιδέα.. Θα το δοκιμάσω!! :))

      Διαγραφή
  16. Βρε θηρίο? Καλσόν?Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από καλσόν???? Σακούλες μαζεύονται κάθε χειμώνα που πετάω φυσικά στο τέλος της σεζόν. Υπέροχη ιδέα και υλοποίηση... μοιάζουν σαν γλυπτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τα σκίζεις τα καλσόν σου εεεε???? χαχαχαχαχαχα Διάβασα σακούλες στην αρχή και νόμιζα ότι θα μου γράψεις ότι μαζεύεις σακούλες!! Ότι να ναι βλέπω...
      Καλά για γλυπτό δεν ξέρω αν μοιάζει από κοντά αλλά σου δίνει την αίσθηση πως κάτι περίεργο έχει πάνω του.

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ ωραία!!
    έχω πάρει τόσες πληροφορίες τελευταία για μεταμόρφωση,ιδέες για κατασκευές κτλ που από ότι βλέπω στο τέλος δεν θα κάνω τίποτα!!
    Πολύ πρωτότυπο και κομψό αποτέλεσμα!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάθαινα και εγώ για να είμαι ειλικρινής το πρώτο καιρό. Διάβαζα τόσα πολλά και για κανένα 6 μηνο δε έφτιαχνα τίποτα πιστεύοντας ότι είναι πανεύκολο και το 'εχω'. Τελικά όταν το πήρα απόφαση η μία αποτυχία διαδεχόταν την άλλη.. Έτσι για να ξέρεις ότι στην αρχή θα είναι διαφορετικά από αυτό που έχεις φανταστεί.. Μόλις πάρεις το κολάι θα είναι όλα τέλεια!! Ακόμα και τώρα πολλά προτζεκτ δε μου βγαίνουν..

      Διαγραφή
  19. Ωραία ιδέα,ανθεκτικό το καλσόν και γιατί όχι να μην χρησιμοποιηθεί με τον τρόπο που μας δείχνεις...σούπερ Ελεάνα μου...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό γιατί δεν καταλαβαίνεις ότι είναι καλσόν!! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Φοβερά πρωτότυπη πρόταση Ελεάνα μου! Ούτε που θα το φανταζόμουν από τι είναι! Και το tutorial αναλυτικό και βοηθητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα σου είπα ότι δεν πετάω τίποτα χαχαχα Και τις κάλτσες θα στολίσω στο τέλος!! Φιλιά! ;)

      Διαγραφή
  21. You are so creative! Painted panty hose is a new idea and I like being able to change the same bottle with many looks.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Carol you can change all the bottles, jars, cans with this idea!
      I am sure that by the end of winter we all have 3-4 ripped pairs! :) Thanks for visiting!!

      Διαγραφή
  22. They look great and very unique!! Thank you for sharing at Sweet Inspiration, have a lovely weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα καλσόν; Τι είπες τώρα;! Απίστευτη ιδέα και εντυπωσιακό αποτέλεσμα με άποψη και χαρακτήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε και εμένα Μαρία μου! :))

      Διαγραφή
  24. Καταπληκτικό! Ούτε που θα φανταζόμουν τι υλικό έχεις χρησιμοποιήσει Ελεάνα μου! Έχει ιδιαίτερη υφή και δείχνει υπέροχο! Τέλειες οι φωτογραφίες σου με τους μαύρους καρπούς και τα κουκουνάρια και το πήλινο σπιτάκι! Τα μπουκάλια ταίριαξαν υπέροχα και με το σεμεδάκι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου