Έκανα τα αυγά θήκες για ρεσώ!

Σχόλια

  1. πολύ όμορφα!!!! Να σου πω θέλω να τα δω και σε χρώμα ασπρο, καφέ το φυσικό του αυγού και ροζ (σάπιο μήλο) με πρασινάδες! Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή παιδί μου είναι η μοίρα των bloggers...εμείς δε θέλουμε, αλλά είμαστε αναγκασμένες να φροντίζουμε από πριν για τους άλλους... Χα,χα!
    Πολύ όμορφα τα αυγουλάκια, σε διαθεση ανοιξιάτικη, που έχουμε όλοι πλέον!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,καλό μήνα Ελεάννα!!!Και εγώ λέω κάθε χρόνο πως θα φτιάξω κάτι ανάλογο,πέρυσι μάζεψα και τα τσόφλια,αλλά δεν τα έφτιαξα τελικά!Μου αρέσουν πολύ και εγώ αντιθέτως με εσένα είμαι ένα χρωματιστό "παιδί"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και να μείνεις σε Πασχαλινό mood γιατί μας χρειάζεται και μας αρέσει τελικά !!! Εχω ξεκινήσει και εγώ μη νομίζεις αλλά ακόμα δεν τα έχβω ανεβάσει !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο σπλή και όμορφη ιδέα! Έγραψες πάλι άτιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε να λάμψει ο ήλιος , να μας έρθει η διάθεση για στολίδια!!!!
    Κι εγώ κάτι άρχισα να φτιάχνω!!!!!
    Ωραία ιδέα τα αβγα ρεσώ!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!
    Τι τέλεια που φαίνονται! Μπορεί σαν ιδέα να είναι απλή, αλλά το αποτέλεσμα είναι σούπερ. Λάτρεψα την ιδέα και τα χρώματα που διάλεξες. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι λες τώρα;;;; τι λες;;;
    Γι αυτό αγαπώ να έρχομαι από δω!!! Γεμίζουν τα μάτια μου ομορφιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελεανα είναι όμορφα και όπως ειπές κι εσύ δεν είμαι φαν των έντονων χρωμάτων αλλά αυτή την εποχή όλοι θέλουμε λίγο χρωμα στην καθημερινότητα μας φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι μία ωραία ιδέα,πασχαλινή που εγώ θα την υιοθετούσα και το καλοκαίρι γιατί όχι;Ελεάνα μου έκανες πολύ ωραία προσπάθεια και αυτό φαίνεται... Φιλακια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγιναν φανταστικά!!! Τα χρώματα είναι πραγματικά ονειρεμένα, καθόλου έντονα και νομίζω πως ταιριάζουν με κάθε στιλ σπιτιού!!! Κάθε φορά και μια νέα έκπληξη μας έχεις βρε κορίτσι μου!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραία ιδέα!Δεν το περίμενα με τίποτα το αποτέλεσμα!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα παλ χρώματα και μου αρέσει που κάποια τα έβαψες και εσωτερικά!
    Νωρίς μου φαίνεται κι εμένα για τα πασχαλινά, αλλά ο καιρός περνάει γρήγορα και στο τέλος μάλλον θα τρέχω και δεν θα προλαβαίνω...!
    Φιλιά και καλή Κυριακή Ελεάνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελεάνα μου ειναι τόσο όμορφα τα χρώματα τους που τα βλέπω και μου φτιάχνουν τη διαθεση! Μύρισε Άνοιξη και Πάσχα μαζί! Εγώ πάντως λέω να στολίσω αυτές τις ημερες! Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήδη τα φαντάζομαι centerpiece στο Πασχαλινό τραπέζι! Το παράκανα λες ή είμαι μια χαρά και έκλεισα από τώρα με τη διακόσμηση μου χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ω!!!! φοβερα εγιναν! και εβαλες και χρωμα...κοιτα μη και αλλαξεις γνωμη και τα δω ΑΜ σε επομενη αναρτηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημερα! τι ωραιο και πρωτοτυπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικά. Απλά ,οικονομικά και τρως και τα αυγουλάκια που μου αρέσουν!Φιλάκια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα και ντελικάτα και τα φαντάζομαι στο κέντρο του τραπεζιού ανάμεσα σε ανοιξιάτικα λουλούδια! Προσεξε τα μη σπάσουν μόνο γιατί είναι κρίμα τόσο όμορφα που δείχνουν... καλή συνέχεια σε ότι κάνεις φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι τέλεια! Πόσο πρωτότυπη ιδεα! Αυτά τα παστελ χρωματάκια πόσο σε βάζουν σε ανοιξιάτικο mood τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωωωωωω, είναι πανέμορφα! Τι φανταστικά παστέλ χρώματα! Ακρως ανοιξιάτικα και Πασχαλινά, αλλά εγώ τα φαντάζομαι και στον κήπο τα καλοκαιρινά βράδια ανάμεσα στα λουλούδια! Μπράβο Ελεάνα μου, καταπληκτική και πανεύκολη κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου